nazaj na Ko Phangan in Half moon party

13 02 2007

Phuketu nisem niti pomahal ampak sem ga z veseljem zapustil ker sem pac vedel da bom zvecer nazaj na ko phanganu. Cel dan voznje, najprej minibus potem avtobus na katerem sem v totalni vrocini stal celo pot pod zvocnikom in poslusal tajske pop uspesnice in ce bi slisal samo se en tajski hit bi odpulil zvocnik in samega sebe pretepel do smrti. Obup! Koncno smo prispeli do pomola in se vkrcali na ladjo na kateri sem vecino poti mirno spal in se zbudil, ko smo pripluli na zeljeno destinacijo. Vse sem ze poznal,si poiskal tuk tuk taksi in nazaj na Hat Rin (Haadrin) – party place. Dobil sem si sobo za polovicno ceno prejsnjega obiska in se blizje plaze,ter totalno v centru… (moram zamenat racunalnik,ker se na temu space komaj da odziva…..)
ok… smo zrihtal. Ura je bila kake 5 popoldne in koncno sem dobil zeljeno. Stekel sem na plazo in direktivo v valove. Kaksno olajsanje. Spet sem bil nazaj v elementu in nasmesek se mi je instantno narisal na obraz.

Toliko o ponovnem vstajenju, ki te docaka, ko spet priletis nazaj na ta otok. Najbol! Zvecer na plazo, zopet trance nabija in z dvema kanadcanoma smo zagrooval v jutro. Naslednji dan sem se zbudil v sobi, ki se je vrtela okoli mene, a sem se prisil in se nekako spravil do plaze, kjer sem po jutranjem skoku v morje zaspal pod kokosovo palmo. Tako je minil vecji del dneva in nisem si znal predstavljati boljse relaksacije. Tudi glede na to da ni cas polne lune je ljudi precej manj ampak se vedno dovolj da ustvari kul atmosfero. Zvecer zopet pac ne mores brez, da bi sel na plazo in preveril kaj dogaja in se tocno zadel sem vecer, ko se dogaja half moon party, ki je 2x na mesec. Spoznal sem michela, nekega francoza in zacelo se je na plazi in muzika je zopet trenala na polno. Vibra se je boljsala in boljsala in treba je bilo preveriti kako izgleda Half moon party, ki pa se ne dogaja na plazi ampak sredi otoka v dzungli. Okoli 1 zjutraj sva z Michelom in dvema izraelkama poiskala taxi in gremo v dzunglo. Surprise surprise… zadeva je ogromna. Res skoda da nisem naredil niti ene slike ampak povsod sama UV dekoracija in razni vesoljcki ter bozanstva plesejo nad kako 1500 glavo mnozico. In to je slo v neskoncnost. Ko pa se je zacelo daniti pa najboljsi del Half moona. Nad glavo se ti izrisejo kokosove palme in znajdes se v psihadelicni dzungli med se vedno kakimi 1000 ljudmi in atmosfera je postala resno magicna. Bolj ko se je delal dan bolje je bilo in vsakega, ki si pogledal je imel na obrazu nasmeh do uses. Muzika pa pelje in pelje globje in globje sredi ja… sredi dzungle. Okoli 8 zjutraj sem se nekako pripravil do tega, da pocasi zapustim prizorisce in zopet 20 minut s taksijem nazaj do Haadrina. Barantanje s taksisti kake pol ure in naposled se nas je le nabralo dovolj, da smo taksi napolnili. Ampak skoda se mi je zdelo dneva da bi odsel spat, zato sem iz sobe vzel samo brisaco, oblekel kopalke in nazaj na plazo, kjer smo bili na kakih 500 metrih peska trije ljudje. Podobno kot po Full moonu totalna katarza. Ko pa sem prisel iz vode pa sem padel na pesek in zaspal za skoraj cel dan. Zgleda, da nisem ravno najbolje naracunal kaj se bo dogajalo s senco, saj me je sonce posteno osmodilo in cel obraz me je nehal boleti sele danes. Takle mamo na Ko Phanganu, kamor od sedaj naprej hodim na dopust… ni da ni! Odhod sem zopet zadel na minuto natancno in po celodnevnem potovanju cez juzno tajsko sem se na sleeper trainu zbudil v Bangkoku.

V Bangkoku pa sem bil domenjen s Klemnom iz Sk. loke in sva se dobila na kavici, ki je kmalu prerasla v pivo oziroma dva. Kar malo cudno je bilo obema uporabljati slovenski jezik, saj je 99 procentov komunikacije v zadnjih dveh mesecih potekalo izkljucno v angleskem jeziku. Anyway… se dobiva spet cez par minut in pol bomo vidl kaj se da narest v Bangkoku. Mislim da bol malo saj vrocina nabija 100 na uro in ze par korakov je neznosnih. vidmo…

Dejanja

Informacije o objavi

Uporabite lahko naslednje tage : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>