Qobustan – blatni vulkani

6 08 2008

Dokaj pozno sva vstala in jaz sem odsel do poceni a izborne pekarnice v mestu, Tina pa je oprala par majic, zatem pa sva si v hostlu skuhala caj ter zacela kovati plan kako priti do od Bakuja kakih 60 kilometrov oddaljenega Qobustana od koder se bova potem odpravila na ogled blatnih vulkanov.

Prva naloga je bila najti postajalisce za avtobus stevilka 105, ki sva ga po pogovoru z nekaterimi mimoidocimi nasla ter se vsedla na avtobus. Pot je peljala mimo plaz in v daljavi si lahko videl naftne ploscadi. Zelo kmalu pa sva na svoji levi ujela se pogled na naftno polje polno vrtin, ki je bilo uporabljeno tudi v enem od James Bondov. Polja vrtin so bila boljsa in bolj neprijazna na pogled na severu polotoka.

Po dosegu Qobustana sva barantala za taksi in ga za kakih 10 kilometrov po prasni cestici preko nicesar dobila za 6 monatov (cca 5 eur) in kasneje sva v hostlu izvedela da sva postavila rekord, saj je najcenejsi prevoz turistov do vulkanov do sedaj znasal 13 monatov kar pomeni da sva ceno vec kot prepolovila. Preden sva sla do taksistov nama je nek domacin prisepnil, da cena ne bi smela znasati vec kot 5 monatov, turisti pa tu placujejo tudi po 20 in se vec monatov.

Prispeli smo do vulkanckov, ki so nama takoj razigrali srce s svojimi mehurcki in zvoki ter pljuskanjem blata vse naokrog. Vse skupaj pa se nahaja na malem platoju od koder se razgled razteza do Kaspijskega morja, ki tvori lep kontrast s suho razpokano zemljo in praznino v okolici vulkanckov. Voznik nama je se razlozil, da najvecjega od njih (ta izgleda kot malo jezerce) uporabljajo tudi za napovedovanje potresov. Po energicnem tekanju od vukancka do vulkancka sva nasmejana odsla in kasneje taksistu zaradi dobre volje in prijaznosti odstela 8 monatov, kar je se vedno globoko v rekordni coni.

Nazaj v Baku sva prispela v vecernem casu, odsla v lokalno restavracijo kjer strezejo shaurmo, to je kebabu podobna zadeva, ki poleg mesa vsebuje se zanimivo gosto omako in kisle kumarice. Do postelje sva zaradi obiska internet kafeja prisla dokaj pozno, kar pa je bilo nehvalezno zaradi vstajanja naslednje jutro, ki je bilo nastavljeno na 6.30 zjutraj, ko sva se, takrat se nevede, odpravila na vrhunec najinega potovanja  in neverjetno pustolovscino v osrcje kavkaskih vrsacov, a o tem v naslednji objavi.

Eden izmed vulkanckov

Ostale fotke so v galeriji v mapi Qobustan, Azerbaijan.

Dejanja

Informacije o objavi

4 odzivov v “Qobustan – blatni vulkani”

7 08 2008
Jakob (10:52) :

OJ, english bastard:) (vsaj po čupi sodeč;). Dost zanimiva pokrajina, mejbi posnamemo tukej AFRICA UNITE 2, Mars attack:) Sicer sm še vedno skrajno resen do položaja v Afriki, ampak hec pa tud morre bit:)
Boom selekta.

7 08 2008
Woranc (11:24) :

dej mal blata prnes..

joste joste (12:09) :

@jakob: Za cupo vem da si mi fous, je pa pokrajina pri vulkanckih res tm tm z ceglovnico ; ) Dobr spelte Besnenje pa da naute pol se cel teden prevec razbesnjeni. Se vidmo!

11 01 2011
coach boots (09:27) :

Who does not have to think about, even the following would be . That had a sheet of heat Oh, youthful face, like laughter, red age, Yinghong the whole, snowy winter.coach boots

Uporabite lahko naslednje tage : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>